lørdag den 21. oktober 2017

Efterårklare blomsterkrukker

Efterårsklare blomsterkrukker




Ved godt dette indlæg har så meget med køkkenet at gøre, men jeg synes alligevel jeg ville dele dette lille fif med jer.

Hvis I som mig nyder at ha smukke blomster i krukker på terrassen om sommeren - og måske også om vinteren, oplever I også at krukkerne til tider bliver grønne og trælse at se på.

Jeg har før prøvet med diverse rense- og afvasknings midler, som faktisk ikke ret tit gør andet end at give hudløse fingre.....

Nu har jeg (langt om længe) kigget på de mest simple ting jeg havde i rengøringsskabet og tænkt... Der MÅ da være noget der dur !!!!

Og her er det så.... endda fra køkkenskabet ;-)




De krukker jeg har her er lavet af plastik, men lur mig om det ikke også virker på andre typer.

Det eneste det kræver er Rens-let og varmt vand.
Kom varmt vand på Rens-let'en og skrub let på krukken
Jeg synes ikke det var særlig hårdt man skulle skrubbe, men sørg for at rens-letten er våd, ellers tørrer det ud inden man når at skylle det af igen.

FØR


Skyl efter med varmt vand


Før    rens-let   efter





Så nemt kan det gøres, og efterårets blomster kan nydes i rene krukker



Ingen kommentarer:

Send en kommentar